четвъртък, 27 май 2010 г.

Красива луна


Тиха нощ ...красива луна.Аз и Ти и ноща.
Мастилено синьо небето покрило е света.Стоя и гледам с поглед незаспиващ и тихичко шептя..Луна прегоряла от среднощно обичане и мечта..тихо изричана.Прошепвай ме..а после бавно ме издишаййй!И аз ще те шептя а после ще издишам...ще те създам на сън или на яве в бялото на разцъфтяла маркаритка и ще те потърся с нежен плам облян в капки с ухание на диво...Тишина...която услепява!..топъл допир на твоето дихание..сънувани целувки превръщат ме в въглен и изгарям...а след мене се стеле пепел от светулки..Не разсъмвай,моля те недей!!!Когато в сънищата ми те има ,допирът до тялото е влюбване,от което се събуждат пеперуди...не разсъмвай ,не ми отнемай радостта и красотата на моята луна в която виждам образа на любовта..Притихнал ,нежно спящ с влюбено сърце,сънуващ моят поглед отнемащ дъх дори в съня!Днес е нощ различна,само за обичане...... аз и ти...единствени в мигове, изпълнени с много любов и истини.Два погледа,в които няма думи...Две очи,без празни обещания...Две сплетени ръце...Прошепвай ме..а после бавно ме издишаййй!Днес е нощ различна,само за обичане......