четвъртък, 13 май 2010 г.

Един танц Pour Favor


Не ме познаваш но ме търсиш като песен…Часовникът приспива утринта. Въздишам те…Танцувам те…цари тишина!Прегръщам те…изгарям те…през мен тече река…Танцуваш ме …целуваш ме…..и съм твоя!От всяка твоя нежност струи любов….и всеки поглед твой прекършва ми покоя…животът ми превръща в кръстопът…Не казвай нищо….Не мисли….непомръдвай докато не го усетиш …Свиреп поглед….и капки роса по две тела….Копнея обич…Искам я…Затаявам дъх…и се раждам…Аз съм Ти а…Ти си Аз един акорд……Живот….танцувам го…... Линии , сенки , светлини , и горещи нюанси от танца в очите ни струи…Това танго е страстен спомен,оставил две следи след танц….Преливат думите в въздишки….И следва стонът многоточие... А устните прегарят интервали.. Искрите в твоите очи…рисуват силует ….Тук мълчим….а танцът ни взривява рая….