понеделник, 17 май 2010 г.

Колко е красив светът когато Ти си до мен.!


Бях чела някъде,че”любовта е единствената приказка с лош край”. Днес си давам сметка,че явно за доста хора е така.А защо ли!?Защото ние и единствено ние сме автори на всички наши приказки.От нас зави си да напишем тази приказка и тя да има щастлив край!Днес аз искам да споделя с вас колко е красиво всичко около мен поради един простичък факт….отворих широко своите очи,освободих своите сетива и казах Здравей на любовта!Приветствах я с отворени обятия без предубеждения,недоверие и черногледство, както може би бях правила друг път, страхувайки се да не ме нарани отново….И усетих неща който съм чела само в приказките.Оказа се ,че любовта не е просто мит,мечта или приказка а реалност която разкрива нов свят, в цялата му красота.Свят който винаги е съществувал но аз не съм имала очи да го видя и уши да го чуя.Свят в който съм се съмнявала във хората,във чувствата, в живота въобще…И изведнъж от едничка дума ,миличка,от едно топло чувство,от една грижа,от едно уважение,неща на пръв поглед толкова простички в мен се роди нещо толкова голямо,че преобърна целият ми свят! Слънцето грее по-друг начин.. Снегът вали толкова чист и величествен. Очите ми блестят,дишам…въздух който ме кара да се чувствам толкова жива .Неща който не са спирали да съществуват но аз не съм изпитвала удоволствие от тях. Колко е хубаво да си влюбен!Да обичаш и да даряваш човека до себе си с нежност.Да седите и да говорите с думи изричани на един дъх….да отваряш сутрин очи с сърце биещо от нетърпение да се опияни от мислите за любимият човек.
Не…той не е супер човек…..а най- истинският и чувствителен човек когото някога съм срещала.Обикновен човек ..превърнал най-обикновените и простички неща в живота в любов.Еххх колко е хубаво да знаеш,че имаш такъв човек до себе си който би тръгнал с теб и на края на света знаейки,че единственото важно нещо е ти да си до него.Човек който и в най голямата пустош ще те зарадва и поздрави с песента на щурците….ще те сравни с красотата на цветята ….Аз съм щастлив човек и навярно явно и добър, защото заслужих да имам Теб до себе си.Човекът който измислих в една детска мечта,търсих когато пораснах,вярвах че те има и срещнах тогава когато най-малко очаквах.Искам да ти благодаря като запаля огън който ще поддържам с любов,грижа и уважение.Искам да те прегърна с цялото си съществуване и да ти кажа Здравей….да ти кажа че АЗ съм ТИ а Ти си Аз и всичко мое на този свят е и твое!...колко е хубаво да те обичам,колко е хубаво,че точно Теб те има!