вторник, 18 май 2010 г.

Ако не съм...


Ако днес не съм ти казала колко те обичам,искам да знаеш,че те обичам повече от себе си.Ако не си ме почувствал и усетил то е защото сърцето ми изпитва чувства който думите немогат да го опишат.В този ред на мисли искам да ти кажа,че ти си всичко!Когато отворих тази сутрин очи,усмивката ми вече се бе събудила а сърцето ми отново и отново биеше с онази сила с която любовта връхлетя в живота ми.Точно сега в тази минута,те прегръщам ,целувам те и казвам гласно Обичам те!... обичам те като дете...сгушена в обятията ти, в ТОЗИ миг, когато знам, че няма по-сигурно място на света от твоята прегръдка!Зависима съм аз в този миг и всеки друг до края..от смеха ти..любовта ти..Мисля за теб, усещам всяко твое докосване и всеки твой жест...Затварям очи -ти си пред мен.Слушам гласа на сърцето си, което уморено от грешките , които допусна в миналото, сега бие с едничката обич за теб, с мисълта за теб, с очакването на всяка твоя топла дума...Зная , че времето е единственият съдник за това, дали едно нещо е истина или просто нещо, което не е трябвало да се случва! Щастлива съм , че времето отсъди в наша полза...отсъди Любов! Истинска, изпепеляваща, променяща, прощаваща...изпепеляваща.Като неуморно младо момиче , тя ни владее и с бляскави очи ни сочи пътя...Не мисля за началото, не мисля за края.Мисля за настоящия момент- за теб! За ръцете ти , вплели се в косата ми,за онези неща които ме накараха днес и сега да кажа:Аз съм щастлива!
Денят е Сряда,най-хубава сряда.И макар и мрачно и студено да е навън в сърцето ми е топло и влюбено....Ако днес все още не ти е станало ясно какво означаваш за мен искам да знаеш,че ти си всичко,всичко онова което превръща денят и животът ми в щастие...Днес аз празнувам Сряда,празникът на още един ден щастие породен от твоята обич....Здравейййй щастие!