петък, 11 юни 2010 г.

Вземи ме...



Вземи ме на заем и чувствай ме хищно...посочвай ме с поглед и нека е порочно!Покани ме за танц на лунна светлина и танцувай с мен чак до утринна хладина....Извикай ме с глас пронизваш и трепнещ...Притискай ме нежно!....Пулс,среднощен бие ритмично!В топли звуци пожар е лумнал....страст и обич излъчват сърцата....и в топлите звуци съм се разгоряла.Аз и ти ...притиснали се и останали без дъх.Разпадам се и се губя във очите ти,притихвам в шепотния ти глас.Когато ме докосваш с пръсти,
вятъра се сменя с неясни посоки....и дъхът ти настройва звуци .....акорда отброява пауза опасно....потъваме бездънно страстни!!!!!!!!!оставях се,да ме водиш с мисъл,а ти продължаваше,да ме рисуваш,да ме очертаваш,с пръсти......Вдишваше ме,усещаше ме, стопяваше ме,като капчица вода паднала на горещата ти уста!Дали ще има Слънце утре или ще се давим в желани дъждовни тишини!?...преплетени един в друг и така докато желанието се разтопи!...И укротена до теб отново щебъда онази богиня която ти сътвори!